MENU

Webbdagarna

Fyra viktiga steg till en klar och tydlig kundresa – enligt Angie Schottmüller

Cirka 80 procent av tillfrågade företag tycker att de är kundfokuserade, men bara åtta procent av kunderna håller med. Vi blir ofta allt för fokuserade på våra egna mål, när det gäller exempelvis försäljning, och glömmer därmed vilka kundens mål är. På Webbdagarna Göteborg 2018 inledde Angie Schottmuller, expert på digital marknadsföring, med att visa […]

Tre digitala trender från Webbdagarna Göteborg 2018

Under två intensiva dagar i slutet av september samlades 600 personer på Clarion Post i Göteborg för att uppleva Webbdagarna. 46 föreläsare tog under 41 föreläsningar upp allt om röststyrning, agila arbetssätt, emotionell intelligens, kreativitet och idéer, AI, kommunikation, Instagram, CX Management, nyckeltal, e-sport, AR, internet of things, livet med GDPR, content marketing, data och […]