Event & Kurser

Digital kommunikation

“Digitala verktyg och beteenden utvecklas hela tiden och det är en utmaning att nå fram”

Vad behövs för att kunna arbeta effektivt med digital marknadsföring och kommunikation? Hur kan man arbeta för att utgå ifrån kundens behov? Anna Kleinwichs Magnusson har arbetat med digital marknadsföring och kommunikation sedan 25 år tillbaka och är kursledare för Webbdagarnas kurs “Digital kommunikation – strategi, metoder och verktyg”. Här berättar Anna varför man behöver […]

Läs hela inlägget »

Möt Charlotta Lundström, Botkyrkabyggen – som lyckats bli dubbelt prisbelönt för sin ärliga kommunikation

Genom små medel, modet att lyfta fram geografisk plats istället för bolaget, samt viljan att underlätta journalisters arbete lyckades Botkyrkabyggen nå ut i samhällsdebatten. För det krävdes ärlighet: Vilka är vi och vilka vill vi vara? Därifrån byggdes strategier, relationer och verktyg för att få en god mediabild. Hej Charlotta Lundström, pressansvarig på Botkyrkabyggen, som […]

Läs hela inlägget »