Vi är överväldigade av den positiva respons vi har fått från er deltagare, talare och partners för att vi har valt att genomföra Webbdagarna digitalt, trots de svåra omständigheterna kopplat till corona-viruset.
Er förståelse och vilja att innovera och utveckla Webbdagarna tillsammans med oss är avgörande för att vi ska kunna fortsätta leverera event och kurser i världsklass i många år framöver. Tack för att ni stöttar oss!
Här nedan har vi samlat svar på de vanligaste frågorna vi har fått de senaste dagarna. Varmt välkommen att kontakta oss på webbdagarna@idg.se vid ytterligare frågor. Vi svarar på ditt mejl så snart vi bara kan.
Jag har en massa frågor om hur eventplattformen Hopin fungerar… var finns svar på det?
Vi har samlat frågor och svar här >>
Eventet kommer att livesändas från vår studio den 17-18 mars med inbjudna talare och en hel del extramaterial. Dessutom förlänger och utökar vi din digitala eventupplevelse med både användbar kunskap och möjligheter att nätverka. Vi kommer att tillgängliggöra samtliga föreläsningar från Webbdagarna 2019 kostnadsfritt och unikt för dig som har en biljett till den 17-18 mars (de två eventen i Stockholm och Göteborg ger dig totalt 90 talare!). Här kan du läsa mer om det digitala eventet.
Din fysiska biljett ger dig full tillgång till den digitala upplevelsen och dessutom 3 000 kronor tillgodo som du kan använda på nästkommande Webbdagarna-event i Stockholm eller Göteborg. Din unika kod för rabatten kommer att skickas ut per mejl efter det digitala eventet.
Du som är anmäld till Webbdagarna Stockholm 2020 kommer att under måndagen den 16 mars få ett mejl med instruktioner om hur du accessar sändningen + allt extramaterial. Vi kommer också att skicka ut ett sms för att försäkra oss om att alla har fått tillgång till informationen.
De flesta av talarna kommer att medverka på det digitala eventet. Ett fåtal talare har varit tvungna att ställa in sin medverkan på grund av orsaker relaterade till Corona. Dessa ersätts av en annan talare/programpunkt.
Vi kommer löpande att uppdatera om hur du som deltagare kan interagera och nätverka med Sverige ledande digitala experter och leverantörer på distans. Här kan du läsa mer om hur det digitala eventet kommer att fungera.
Det går jättebra att fler personer från ditt företag deltar på det digitala eventet. Alla behöver då boka en egen plats via denna sida.
Nu när vi transformerar Webbdagarna till en heldigital upplevelse, och dessutom adderar massor av extramaterial, har vi justerat priset till vårt ordinarie pris. För den som i efterhand vill köpa tillgång till föreläsningarna från 2019, och alltså inte får fri access via sin biljett till Webbdagarna Stockholm 2020, har vi kvar vårt tidigare pris.
Du når oss enklast på webbdagarna@idg.se. Vi ber om överseende med att vår responstid just nu är längre än vanligt, men vi svarar så snabbt vi bara kan.