Event & Kurser

Frågor & svar om digitala Webbdagarna

Hur ser upplägget ut den 17 november?

Svar: Webbdagarna 17 november är helt digitalt med två delar:
1. Inspirerande keynotes från digitala marknadsföringsproffs med tips, råd och konkreta case, som inleder och avslutar dagens event.
2. En valfri fördjupande kurs från Webbdagarna Academys kursutbud, för att ge dig chans att uppdatera dina kunskaper.

Läs mer om alla spännande keynotes i programmet
Läs mer om kurserna du kan välja på här

Hur följer jag programmet?

Svar: Du följer hela Webbdagarna digitalt via vår plattform Hopin. För bästa upplevelse rekommenderar vi att du sitter vid en dator med uppdaterad version av Chrome eller Firefox. För att nätverka på bästa sätt finns det även möjlighet att ansluta med webbkamera, så ha den redo. Det går även att titta via mobilen men en större skärm ger en större upplevelse.

Hur får jag access till Hopin?

Svar: Alla som köpt biljett till eventet kommer att få ett mejl skickat till sig från Hopin. Klicka på länken i mejlet, fyll i dina uppgifter och du är inne!

Vad gäller för avbokning eller ombokning av min biljett?

Svar: Sista dag för kostnadsfri avanmälan är den 3 november 2021. Därefter debiteras fullt pris. Får du förhinder efter detta datum är det dock möjligt att omboka din biljett till en kollega utan kostnad. Avbokning och ombokning sker via mejl till webbdagarna@idg.se.

Om jag vill tala på Webbdagarna, vem kontaktar jag?

Svar: Du är välkommen med tips om talare och programpunkter till programansvarige Katarina Strömberg.

Kan man ta del av talarnas presentationer efter eventet?

Svar: Ja! Inspelningar av föreläsningar, talarpresentationer och kursmaterial går att ta del av efter eventet.

Partner