Hon har jobbat med över 500 olika webbplatser och jonglerat runt budgeter på många miljoner dollar. För Tiffany DaSilva har de senaste 13 åren innehållit alla delar av digital marknadsföring, som sociala medier, e-postmarknadsföring, konverteringsoptimering, sökmotoroptimering med mera.
Idag är hon konsult inom growth marketing och grundare av Flowjo.co.
2012 utsågs hon till en av Kanadas mest framstående kvinnor inom tech och hon har föreläst på en mängd konferenser och event över hela världen.
På Webbdagarna Stockholm 19 – 20 mars bjuder hon på sex smarta tips för att få fram nya idéer till tillväxt och tipsar om tekniker med spännande namn som “Domino-lösningen” och “Hur man tappar en kund på 30 dagar”.
Och har du tur är du en av de besökare som får en av hennes smarta Growth hacking-lådor. Vi har fått ett gäng som vi kommer att lotta ut under Webbdagarna.
Se hela programmet på Webbdagarna Stockholm 19-20 mars »
—
Over the past 13 years Tiffany DaSilva has worked in all facets of digital marketing including SEO, PPC, social media, email marketing and conversion rate optimization. Currently she’s a full-time growth marketing consultant and founder of Flowjo.co and creator of The Growth Hacking Box & The Couple’s Bucket List.
Tiffany’s experience has exposed her to the opportunity to work on over 500 websites while managing multi-million dollar budgets. Prior to consulting, she’s worked at various startups including Geosign, Achievers & Shopify as Head of CRO. She holds an MBA with a focus in Project Management & Ecommerce from Norwich University.
In 2012, Tiffany was named one of the Techwomen Canada of 2012 by the Government of Canada and Canadian Consulate General of San Francisco/Silicon Valley. She’s been written about in Mashable, Search Engine Journal, Hubspot, Shopify and Search Engine Land.
She enjoys teaching and mentoring startups and is currently an instructor at McMaster University teaching SEO & SEM. She has also spoken at various events including PPC Hero London, Conversion Jam in Oslo & Stockholm, Dublin’s Learn Inbound, Unbounce’s CTA Conference, and 500Startups’ “Weapons of Mass Distribution.