MENU

Varför bara delta när du även kan växa med Webbdagarna?

Fem skäl till att bli partner till Webbdagarna

  • Du har möjlighet att få konkreta, handplockade leads som leder till ökad försäljning för din verksamhet
  • Det är flexibelt: välj mellan talartid, monterplats, VIP-lunch, brandad efterfest eller en helt annan lösning
  • Du bygger ditt varumärke mot Sveriges mest inflytelserika personer inom webb och digitala affärer
  • Du kan kommunicera valfritt budskap före, under och efter eventet via våra digitala kanaler
  • Du drar nytta av att synas i samband med ett etablerat och trovärdigt varumärke som Webbdagarna

 

Webbdagarna arrangeras av Internetworld och är Sveriges ledande event och mötesplats för alla som arbetar med digitala kanaler. Vi samlar över 3 000 deltagare årligen på våra event och utbildningar.

Låter det intressant? Lämna din mailadress så skickar vi mer info

Eller ta kontakt med Anna Nilsson, eventchef på Webbdagarna, på anna.nilsson@idg.se eller 0707-714051.

Ett partnerskap med hög ROI

Vårt mål är att skapa personaliserade eventupplevelser med hög ROI – för både deltagare och partners. Deltagare och partners ska genom ett brett utbud av programpunkter och kringaktiviteter kunna skräddarsy eventen efter sina personliga mål. Vi tar kontinuerligt fram nya format, kunskapsspår och programpunkter i nära dialog med målgruppen, vilket har resulterat i slutsålda event flera år i rad och 95 % mycket nöjda besökare.

Vilka besöker Webbdagarna?

Deltagarna kommer från både privat och offentlig sektor. Den typiske Webbdagarna-besökaren har en tjänst inom kommunikation, marknadsföring, affärsutveckling eller försäljning.

De vanligaste befattningarna är:

  • marknadschef
  • onlinechef
  • webbansvarig
  • försäljningschef
  • informationschef
  • projektledare
  • kommunikatör
  • affärsutvecklare
  • webbstrateg
  • företagsledningen

 

Flera företag som besöker Webbdagarna har även med sig tekniskt kunniga personer som IT-chefen, CIOn eller webbutvecklaren även om fokuset ligger på själva affärsmöjligheten och inte på tekniken i sig.

Relevans och redaktionell trovärdighet

Arrangör av Webbdagarna är Internetworld – som sedan 1995 bevakat trender och affärer på webben. Webbdagarna är den fysiska versionen av Internetworld.se, där samma +20 års redaktionella erfarenhet används för att skapa det mest relevanta och aktuella innehållet för målgruppen.

Vänligen kontakta anna.nilsson@idg.se för mer information om hur partnerprocessen ser ut.

Några av våra tidigare partners

Lämna din mailadress så skickar vi dig mer info

Eller maila anna.nilsson@idg.se.